Ons doel is om het bestel- en leverproces voor onze klanten zo eenvoudig mogelijk te maken. Mochten er onverhoopt toch vragen of problemen ontstaan, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice, dit kan via info@printheadz.nl of via de chat

Levertijd en verzendkosten
Ons streven is om bestellingen dezelfde werkdag aan de vervoerder te geven. In geval van onverwachte omstandigheden, zoals op feestdagen of vakanties, kan de bezorging iets langer duren. Onze werkdagen zijn van maandag tot en met vrijdag.

Indicatieve levertijden voor Nederland op een rijtje:
Maandag voor 15:00 besteld = dinsdag geleverd
Dinsdag voor 15:00 besteld = woensdag geleverd
Woensdag voor 15:00 besteld = donderdag geleverd
Donderdag voor 15:00 besteld = vrijdag geleverd
Vrijdag voor 15:00 besteld = maandag geleverd
Zaterdag of zondag besteld = dinsdag geleverd

Bestellingen in België of Duitsland duren 2 tot 3 dagen langer

Verzendkosten
Momenteel bieden wij meerdere tarieven aan voor zendingen binnen Nederland. Wanneer de bestelling door de brievenbus past gebruiken we hiervoor een brievenbuspakket. Pakkettarieven zijn van toepassing als het pakket niet door de brievenbus past of het maximale gewicht van 2kg is overschreden. Hieronder vindt u de kosten voor verzending die wij in rekening brengen.

Nederland:
Brievenbuspakket: €3,99
Pakket: €5,49
Gratis verzending vanaf €75

Tarieven buiten Nederland:
Europa: € 7,99

In overleg is het ook mogelijk om een pakket op afspraak op te halen in Numansdorp

Waarom geen gratis verzending?
Het versturen door vervoerders is helaas niet gratis, dus de verzendkosten moeten ergens berekend worden. Sommige webwinkels bieden altijd ‘gratis verzending’ aan, maar deze kosten worden in feite verwerkt in de productprijzen. Wij vinden het onjuist dat bij aankoop van meerdere producten u in feite meerdere keren verzendkosten betaald. Bij PrintHeadz betaal je daarom één keer verzendkosten of niets als je bestelling boven de €75,- is,.

Orderbevestiging per e-mail
Van elke voltooide aankooporder krijg je een automatische bevestiging per e-mail. De orderbevestiging is niet je betalingsbewijs, maar geeft alleen aan dat het bestelproces succesvol is afgerond en dat wij uw bestelling goed hebben ontvangen. Af en toe verdwijnt deze automatische bevestiging in de spambox. Er volgt altijd een bericht wanneer uw bestelling wordt aangeboden voor verzending door de distributeur.

Retourneren
Natuurlijk hopen we dat je blij zult zijn met je aankoop, maar mocht je om wat voor reden dan ook niet tevreden zijn met iets dat je hebt besteld, laat het dan binnen 14 dagen weten. We verzoeken je vriendelijk het artikel direct na ontvangst te controleren op beschadigingen of defecten.  Mocht je toch niet helemaal tevreden zijn dan kun je het product zonder opgave van reden simpelweg retour sturen. Let hierbij wel op dat het product in nieuwstaat dient te verkeren, wat betekent dat het product slechts is uitgepakt of gebruikt in de mate die nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van het product vast te stellen. Het openen van gebruiksartikelen (Filaments, etc..) en het printen met de 3D printer vallen hier niet onder. Alle verzendkosten voor het retourneren zijn voor jezelf, tenzij het artikel niet het artikel is dat je hebt besteld of om een andere reden die onze schuld is. Het niet aanmelden van een retour kan de verwerkingstijden vertragen.

Hoe meld je een retour aan?
1: Stuur een mail naar info@printheadz.nl met daarin het ordernummer en eventueel de reden voor retour.
2: Verstuur de artikelen retour met een verzender naar keuze. Het adres voor de retouren is

PrintHeadz
Blankenheymstraat 7
3281 SB Numansdorp